درب استيل

معرفي شركت هاي فعال در صنعت ساختمان سازي

درب استيل

درب استيل ورودي ساختمان

درب استيل ورودي ساختمان از تركيب قطعات استنلس استيل مانند پروفيل استيل,لوله استيل و ورق هاي استيل 304 و 316 همراه با چوب و يا شيشه هاي طرح دار توليد مي شود.آكات استيل با توجه به نياز و سيلقه مشتري اقدام به طراحي و ساخت درب استيل با مناسب ترين قيمت و بهترين كيفيت مي كند. انواع درب استيل ورودي ساختمان تركيب چوب,استيل و شيشه با بهترين يراق آلات و اتصالات استنلس استيل با طراحي انحصاري براي هر مشتري درب ورودي استيل به دليل نياز به امنيت بايد از بهترين متريال ساخته شود . در توليد درب استيل ورودي ساختمان به نكاتي مانند ضخامت استيل به كار رفته در چهارچوب و نوع شاسي كشي براي هر لنگه ثابت درب بايد توجه داشت.در توليد درب هاي استيل مي توان از تركيب چوب و شيشه به عنوان اجزاي دكوراتيو استفاده شود اما مهمترين اصل براي درب هاي ورودي استفاده از استيل با كيفيت همراه با ساخت به وسيله جوشكاري استاندرد براي زواياي اتصال فريم ها و لولاهاي استيل لنگه هاي ثابت و متحرك است.

steel door product

قيمت درب استيل

اين مدل از درب هاي استيل با استفاده از پروفيل استيل و لوله استيل و ميلگرد آهني و يراق آلات استيل از نوع s30400 كه ضد زنگ مي باشد ساخته مي شوند. درب هاي استيل حفاظ امنيتي داراي طراحي منحصر به فرد بوده كه علاوه بر استحكام از نظر ظاهري نيز جلوه زيباي به محيط مي دهد. اين مدل درب هاي استيل در انواع كاربردهاي درب استيل ورودي ساختمان,درب استيل پاركينيگ, درب استيل ويلايي و تعدادي ديگر مي باشد.

Stainless steel door security guard

درب استيل

درب هاي استيل با توجه به نياز مشتري طراحي و ساخته مي شود. در طراحي درب استيل از جديترين و زيباترين مدلهاي اروپايي استفاده مي شود. كيفيت متريال درب هاي استيل ساخت اين مجموعه بسيار بالا بوده و هم از نظر امنيتي و استحكام رضايت شما مشتريان عزيز را جلب مي نمايد.

Stainless steel door

درب استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.