ديتايل شيشه اسپايدر

معرفي شركت هاي فعال در صنعت ساختمان سازي

ديتايل شيشه اسپايدر

ديتايل شيشه اسپايدر

نقشه ها يا ديتايل هاي شيشه هاي نماي اسپايدر براساس نو زير سازي و سيستم سازه نگهدارنده نما محاسبه مي شود. ديتايل هاي نماي اسپايدر كابلي يكي از پيچيده ترين نوع نماهاي اسپايدري است. ديتايل نماي اسپايدر خرپا با شاسي استيل يا آهني بسيار ساده و كاربردي است. در ادامه با تو جه به هر سيستم ديتايل شيشه نماي اسپايدر آورده مي شود.

نماي اسپايدر سيستم كابلي cable truss system

نماي اسپايدر كابلي در عين انعطاف پذيري عالي از استحكام بالايي نيز يرخوردار است و ويژگي هاي مذكور امكان نصب ورقه هاي شيشه اي بسيار بلند را آسان مي سازد كابل ها طوري طراحي شده اند كه به لحاظ زيبايي شناسي كمترين اشكال را وارد مي سازند.

نماي اسپايدرنماي اسپايدر كابلي

نماي اسپايدر سيستم فين گلس point support glass finwalls

نماي شيشه اي سيستم فين گلس از ورق هاي شيشه اي كه بر روي زمين تكيه و نصب مي شوند يا اينكه معلق نصب مي شوند و بهر گيري از بست هاي شيشه اي (fin) كه ساخت تركيبي دارند نمايي زيبا و تميز را ارائه مي دهند (fin) مذكور قابليت نصب افقي و عمودي دارند سر (Austfix) فشار ناشي از خم شدن در گوشه هاي پنل شيشه اي را كاهش مي دهد كه اين امر در نهايت به افزايش عمر پنل و به دنبال آن افزاش عمر نماي اسپايدر شيشه اي ساختمان مي انجامد.

نماي شيشه اي اسپايدرنماي شيشه اي اسپايدر فين گلس

نماي اسپايدر سيستم خرپا نماي اسپايدر استيل metal frame facade

شيشه هاي اسپايدري به طور مستقيم به قاب هاي فلزي وصل شده اند. قاب ها ممكن است عمودي و يا افقي باشند و ساختار سقف را بپوشانند و يا نپوشانند و به هر صورت آنقدر استحكام دارند تا بتوانند وزن شيشه ها را به خوبي تحمل كنند. اين سيستم يكي از ارزان ترين نماهاي اسپايدر است و طراحي آن از ساير نماهاي اسپايدري آسان تر است.

نماي اسپايدر شيشه اينماي اسپايدر استيل

 


قيمت نرده استيل
قيمت حفاظ استيل
قيمت حفاظ بانكي
نرده آلومينيومي
نرده شيشه اي
درب استيل
كاور استيل
نماي اسپايدر
نماي كامپوزيت
نرده استيل
حفاظ استيل پنجره
حفاظ استيل بانكي
حفاظ استيل بالكن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.